Julkaistu: 25.08.2014 00.00

Tiedote - muutoksia edustusjoukkueen valmennusryhmään

Kaarinan Poikien miesten edustusjoukkueen valmennusryhmään tulee loppukauden ajaksi muutoksia.

Päävalmentaja Timo Jalo joutuu äkillisen sairastumisen vuoksi jäämään sairauslomalle toistaiseksi. Jalon poissaolon aikana edustusjoukkueen valmennuksesta vastaa valmentaja Mikko Siren. Sirenin apuna toimivat valmennuspäällikkö Hannu Paatelo, joka on valmennusvastuussa torstaina 21.8. pelattavassa JyTy-ottelussa Sirenin työmatkan takia, sekä tarvittaessa muita valmentajia seuran sisältä. Loppukauden valmennusryhmän kokoonpanosta ja työnjaosta keskustellaan ja sovitaan tarkemmin viikon 35 alussa Sirenin palattua työmatkaltaan ja siitä tiedotetaan tarvittaessa erikseen.

Jalon toipumisprosessi on aluillaan ja sairausloman pituus on siis vielä auki, joten tilanne rauhoitetaan ja siitä tiedotetaan lisää tarvittaessa. Myös edustusjoukkue keskittyy muuttuneesta tilanteesta huolimatta syksyn tärkeisiin otteluihin normaaliin tapaan.

Edustusjoukkueen valmentajatilannetta kommentoivat tarvittaessa seuran puheenjohtaja Olli Tuominen ja toiminnanjohtaja Kim Ekroos.

Seuran uusimmat

Kaarinan Pojat ry