Julkaistu: 30.09.2015 00.00

Tiedote - KaaPo P06 2016

Kaarinan Pojat aloittaa ensi kaudella 2015-2016 vuonna 2006-syntyneille pojille jalkapallon kilpatoiminnan. Asiasta kiinnostuneille vanhemmille järjestetään aloituspalaveri maanantaina 5.10. klo 18 Kaarinan lukion tiloissa. Tilaisuus on kaikille 06-syntyneiden pelaajien vanhemmille avoin.

Toimintaan voidaan ottaa mukaan 40 poikaa. Heidät tullaan jakamaan kahteen joukkueeseen: kilpa- ja haasteryhmään.
Tarkoituksena on, että kaikki 06-syntyneet, muissa KaaPon ikäluokkaryhmissä pelanneet pojat siirtyvät nyt ikäistensä joukkueeseen.

Kilpajoukkueen runkona tulevat olemaan pelaajat, jotka ovat toimineet kausina 2013-2015 KaaNan 06-syntyneiden edustusjoukkueessa. Kilparyhmään on luonnollisesti mahdollista päästä mukaan, vaikka ei olisi aiemmin kilparyhmässä pelannutkaan, mikäli taitotaso ja motivaatio ovat riittävät.

Kilpa- ja haastejoukkueet toimivat kaudella 15-16 "hallinnollisesti" omina yksiköinään, mutta tulevat tekemään säännöllistä yhteistyötä. Ne muun muassa harjoittelevat pääosin samaan aikaan, samalla kentällä. Molempien joukkueiden toiminta on tavoitteellista, ja siihen osallistuvilta edellytetään sitoutumista.

Ikäluokan vastuuvalmentajana toimii Mikko Syrjänen, muina valmentajina Samuli Soini, Tomi Auremaa, Pekka Järvinen ja Marko Tuokila. Lisäksi Pasi Blomqvist antaa pelaajille ja valmentajille säännöllistä konsultaatiota.

Molemmissa joukkueissa tulee olemaan omat valmentajat.

Joukkueet valitaan lokakuun aikana, avoimien harjoitusten päätyttyä. Avoimia harjoituksia järjestetään tiistaina 6.10, torstaina 8.10, tiistaina 13.10. , tiistaina 20.10 ja torstaina 22.10. Harjoitukset alkavat noina päivinä klo 17.45 Kaarinan KHT:llä ja kestävät 75 minuuttia.
Ennakkoilmoittautumisia ei tarvita, riittää kun on kentällä aloitusaikana valmiina varusteet päällä.

Joukkueiden varsinaiset harjoitukset alkavat loka-marraskuussa. Niitä pidetään 2-3 kertaa viikossa. Myös pelejä järjestetään säännöllisesti - myös talvikaudella. Tarkempi, syksyyn 2016 saakka ulottuva toimintasuunnitelma tehdään, kun joukkueet on nimetty.

Mikäli sinulla on asiaan liittyen kysyttävää, ole yhteydessä ikäluokan vastuuvalmentaja Mikko Syrjäseen.

Kysymyksiin vastataan mielellään myös tuolloin maanantaina 5.10. klo 18 Kaarinan lukion tiloissa järjestettävässä infopalaverissa.

Tervetuloa!

Mikko Syrjänen